Škola v přírodě na Malé Morávce

Škola v přírodě

V pondělí 16.9. jsme přijeli na hotel Eden v Malé Morávce. Jeli jsme autobusem. Na pokoji jsem byl sTomem.  Po dobrém obědě jsme šli do lesa a večer jsme malovali lesní skřítky. V úterý jsme zdolali Praděd. Vyšli jsme v 9.00 h. z Ovčárny. Z Pradědu jsme šli přes Švýcárnu zpět na Ovčárnu. Výprava nás unavila, ale měli jsme hodně pěkných zážitků. Ve středu jsme hráli před obědem hry v lese. Odpoledne jsme šli nakupovat do Malé Morávky. Po večeři jsme opékali párky a  kdo chtěl, mohl jít na stezku odvahy. Ve čtvrtek ráno jsme se chvíli učili, jako každý den. Večer bylo disko a také vyhlášení výsledků. Na škole v přírodě se mi líbilo a už se těším na další.

Martin Žídek 4.r.

Škola v přírodě

1.den      Jeli jsme na hotel Eden. Vybalili jsme si a šli jsme ven. Po obědě jsme byli na procházce v lese. Večer jsme kreslili skřítky a potom jsme je ostatním představili.

2.den     Ráno jsme vyšli na Praděd. Vyjeli jsme autobusem na Ovčárnu a z Ovčárny jsme vyšlápli na Praděd. Počasí bylo pěkné, ale foukal studený vítr. Při zpáteční cestě jsme se zastavili na                             Švýcárně. Večer jsme hráli hru „KUFR“. Byli jsme na 2. místě.

3.den     Ráno po snídani jsme se šli učit. Po učení jsme šli sportovat ven. Venku jsme soutěžili v pěti disciplínách, které byly těžké. Také jsme hráli fotbal. Odpoledne jsme šli na procházku do Malé                 Morávky, kde si každý mohl nakoupit. Večer jsme byli venku, kde byla stezka odvahy.

4.den     Ráno jsme se učili. Před obědem jsme závodili. Po obědě jsme šli na procházku na Kopřivnou. Po cestě jsme nasbírali houby. Večer byla diskotéka, kde se vyhlašovali výherci. Hrály se tam                 hry a soutěžilo v tancování.

5.den     Po snídani jsme odjeli do Karlovy Studánky a potom už rychle domů.